Nieuws

Veelgestelde vragen

  • Welke maatregelen gelden er binnen de Swinhove Groep?
  • Wat doen jullie om cliënten en medewerkers te beschermen tegen het coronavirus?
    Wij monitoren alle cliënten zeer alert. Wij letten op eventuele veranderingen in de gezondheidssituatie. Vertoont een cliënt verkoudheidsklachten, temperatuurverhoging of lijkt een cliënt minder fit, dan schakelen wij de specialist ouderengeneeskunde in, deze is vanzelfsprekend ook actief betrokken.
    Onze medewerkers beschermen zichzelf goed om verdere besmetting te voorkomen. Zij dragen persoonlijke beschermingsmiddelen en voor deze bescherming volgen wij de richtlijnen van het RIVM.

  • Welke afspraken gelden er bij een nieuwe opname?

    De meest recente afspraken bij een nieuwe opname kunt u navragen bij onze klantadviseurs. De klantadviseurs kunt u telefonisch bereiken via 078 625 55 00

  • Mag ik op bezoek komen als mijn naaste (mogelijk) besmet is met corona?

    Ook als uw naaste (mogelijk) besmet is met corona kunt u op bezoek komen. Er gelden dan wel extra voorzorgsmaatregelen. Deze maatregelen zijn bekend bij de woongroep, etage of het appartement.

  • Zet de Swinhove Groep het corona toegangsbewijs in?
  • Bekijk alle vragen