Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u het antwoord op de meest gestelde vragen.

  • <div class="covid">Wat doen jullie om cliënten en medewerkers te beschermen tegen het coronavirus?</div>
    Wij monitoren alle cliënten zeer alert. Wij letten op eventuele veranderingen in de gezondheidssituatie. Vertoont een cliënt verkoudheidsklachten, temperatuurverhoging of lijkt een cliënt minder fit, dan schakelen wij de specialist ouderengeneeskunde in, deze is vanzelfsprekend ook actief betrokken.
    Onze medewerkers beschermen zichzelf goed om verdere besmetting te voorkomen. Zij dragen persoonlijke beschermingsmiddelen en voor deze bescherming volgen wij de richtlijnen van het RIVM.

  • <div class="covid">Welke afspraken gelden er bij een nieuwe opname?</div>

    De meest recente afspraken bij een nieuwe opname kunt u navragen bij onze klantadviseurs. De klantadviseurs kunt u telefonisch bereiken via 078 625 55 00

  • <div class="covid">Ik wil liever nog niet op bezoek bij mijn naaste, is dat erg?</div>

    Natuurlijk bent u niet verplicht om op bezoek te komen. Graag wijzen wij u op de mogelijkheid om te (beeld)bellen.

  • <div class="covid"> Mag ik bij bezoek met mijn naaste buiten wandelen?</div>

    Ja dit mag. Tijdens de wandeling verzoeken wij u om zich aan een aantal afspraken te houden: 

    • Vermijd drukke plekken. 
    • Neem de 1,5 meter afstand regeling in acht.